- Iconic North Road handlebars: A Path Racer wouldn’t be complete without North Road dropped handlebars. These beautiful swept bars offer iconic style and a relaxed racing position. Finished with Pashley’s hand-crafted fine leather grips.
- Mosiężny dzwonek „ping”: klasyczny dzwonek, który staje się wyrafinowanym dodatkiem do każdego roweru. Dzwonek ma wypukły korpus z prostym mechanizmem.
- Bezobsługowe hamulce i przekładnie piasty: zamknięte i uszczelnione w celu ochrony przez wszelkimi warunkami pogodowymi. Hamulce piasty i przekłanie są długotrwałe i solidne oraz zapewniają doskonałą siłę hamowania w każdych warunkach.
- Obręcze Westwood ze złotymi obręczami: produkowane z dokładnie takim samym profilem jak oryginalne felgi stalowe. Posiadają szeroki przekrój poprzeczny z pojedynczej ścianki w celu zwiększenia odporności na korozje i zmniejszenia masy.
- Klasyczna 3-biegowa piasta: tradycyjna, z dźwignią zmiany biegów kciukiem, pozwala na ściganie się na bardziej płaskim terenie , ale także na pokonywanie wzniesień podczas dłuższych przejażdżek.
- Klasyczne kremowe opony z ochroną przed przebiciem i odblaskowymi paskami bocznymi: solidnie, gęsto tkane, zapewniają doskonałą odporność na przebicia. Wewnętrzny pasek Kevlar Guard zapewnia dodatkową ochronę przed przebiciem, a dodatkowa odblaskowa opaska na obwodzie zapewnia dodatkową widoczność po zmroku.
- Tradycyjne skórzane siodło Brooks B17: 100-letnia konstrukcja tego siodła, to lekka tytanowa wersja flagowego modelu Brooks. Skóra pozwala oddychać i formować siodło z czasem, dzięki czemu staje się wyjątkowo wygodne. Wykończony jest dużymi, ręcznie ubijanymi miedzianymi nitami i posiada poręczne tylne szlufki na bagaż.
- Charakterystyczna rama Path Racer z dynamiczną pozycją do jazdy: Autentyczna rama z lat 30-tych z długim, stabilnym rozstawem osi i swobodna geometria kierownicy, przystosowana do szybkiej jazdy oraz dłuższych przejażdżek rowerowych. Rama jest ręcznie budowana przy użyciu 100-letnich tradycyjnych metod.
Sprawdź rozmiar ramy
Model Guv’nor jest dostępny w czterech rozmiarach ramy, które przedstawiono w poniższej tabeli wraz z odpowiadającym im zakresem długości nogi oraz wysokością przekroku.
Rozmiar ramy | Długość nogi | Wysokość przekroku |
20.5″ | 29-33.5″ | 31.5″ |
22.5″ | 31-35.5″ | 33.5″ |
24.5″ | 33-37.5″ | 35.5″ (DTT) |
Rozmiar ramy to odległość między środkiem suportu roweru (miejscem, z którego wychodzą ramiona pedałów) a górną częścią rury podsiodłowej ramy (miejscem, w którym wspornik siodełka wchodzi do ramy).
Długość nogi powinna być mierzona od podeszwy stopy do wewnętrznej górnej części uda (w calach) – należy pamiętać, że jest to inny pomiar niż wewnętrzna długość nogawki spodni. Jeśli Twoja długość nogi znajduje się pomiędzy dwoma rozmiarami ramy i masz wątpliwości, który rozmiar będzie dla Ciebie najlepszy, odwiedź naszą stronę dotyczącą doboru rozmiaru, gdzie znajdziesz dodatkowe wskazówki.
Skrót DTT oznacza „double top-tube”, czyli podwójną górną rurę, która została dodana do konstrukcji ramy.
Wysokość przekroku to odległość od podłoża do górnej części górnej rury ramy. Model Guv’nor posiada wyższą niż standardowo górną rurę (tzw. „stand-over height”) oraz suport. Jeśli Twoja długość nogi znajduje się w dolnym zakresie danego rozmiaru ramy, może być konieczne podparcie się na palcach podczas zatrzymywania się na rowerze.