Czy mogę dowiedzieć się więcej na temat komercyjnych rowerów cargo dla biznesu?

Oczywiście! W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 888 949 949 lub mailowo: tomek@wygodnyrower.pl
Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania.

 

Gdzie są robione rowery Pashley?

Każdy rower Pashley jest wykonywany ręcznie w Wielkiej Brytanii, w mieście Stratford-upon-Avon (miejsce urodzenia Williama Szekspira). Położony na skraju pięknego Cotswolds, Stratford jest siedzibą marki Pashley od 1962 roku; przedtem, od 1926 roku, Pashley miał swoją siedzibę w Aston, niedaleko Birmingham.
Pashley jest najdłużej działającym producentem rowerów w Anglii.

 

Gdzie mogę kupić rowery Pashley?

Rowery Pashley kupisz stacjonarnie w sklepach WygodnyRower (Warszawa) oraz online: sklepzrowerami.pl

 

Gdzie znajdę numer ramy?

Każdy rower Pashley ma swój unikalny numer ramy i numer seryjny. Numery te pomagają zidentyfikować rower. Pojawiają się na karcie gwarancyjnej otrzymanej wraz z rowerem.

Można je również znaleźć na ramie roweru: numer ramy jest wybity na płycie, która tworzy mocowanie tylnego ramienia piasty-hamulca w lewym wsporniku łańcucha (strona bez napędu – patrz 2) lub pod suportem (okolice wału korbowego pedału – patrz 1); numer seryjny znajduje się na naklejce zabezpieczającej umieszczonej nisko na rurze podsiodłowej (etykieta zabezpieczająca zawiera również kod kreskowy unikalny dla danego roweru).

 

 

Gdzie mogę kupić części zapasowe do roweru Pashley?

Możesz to zrobić na dwa sposoby. Albo z naszą pomocą (w tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 888 949 949 lub mailowo: tomek@wygodnyrower.pl – z chęcią pomożemy Ci dobrać odpowiednie części) albo możesz kupić je online na stronie producenta www.pashleycollection.co.uk/spares. Pamiętaj, że którykolwiek sposób wybierzesz, w przypadku jakiekolwiek wątpliwości, skorzystaj z pomocy profesjonalnego mechanika rowerowego podczas wymiany części.

 

 

Jak dobrać odpowiedni rozmiar ramy?

Rowery Pashley mają różne rozmiary ram. Zajrzyj do naszej Tabeli Rozmiarów i dobierz odpowiedni rozmiar roweru. Jeśli nie masz pewności, który rozmiar jest dla Ciebie najlepszy, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 888 949 949 (pn-pt, 9–17) lub mailowo: tomek@wygodnyrower.pl. Z przyjemnością pomożemy znaleźć Ci ten właściwy.

 

Jak ciężki bagaż mogę wozić na rowerze?

Ze względu na różnice w stylach jazdy, określone przez producenta limity wagi rowerów są subiektywne. Znajdziesz je w poniższej tabeli:

RowerMaksymalna ładowność
(rowerzysta+bagaż) w  kilogramach
Princess/Britannia/Sonnet/Poppy110 kg
Roadster/Roadster 26120 kg
Guv’nor/Speed 5/Briton120 kg
Penny110 kg
Parabike/Tube Rider120 kg
Aurora/Countryman/Clubman120 kg
Pathfinder/Roadfinder120 kg
Pashley-Morgan120 kg
TrójkołowceMaksymalna ładowność
(rowerzysta+bagaż) w  kilogramach
Picador110kg + 25kg bagażu
Tri 1110kg + 25kg bagażu
Pickle (rower dziecięcy)25 kg
Robin (rower dziecięcy)30 kg

Rowery Pashley są konstruowane zgodnie z bardzo wysokimi standardami, są wyjątkowo wytrzymałe i poddawane rygorystycznym testom wytrzymałościowym. Ważne jest, aby mieć świadomość, że ciężcy użytkownicy i ci, którzy często wożą ciężkie ładunki, będą bardziej obciążać rower i jego elementy; użytkownicy ci powinni szczególnie dbać o to, by ich rower był serwisowany w regularnych odstępach czasu.

 

 

Co jeśli zgubię klucz do zamka do ramy roweru?

Jeśli zorientujesz się, że zgubiłeś klucz do zamka do ramy roweru, nowy możesz kupić za pośrednictwem usługi klucza AXA. Aby zamówić zamiennik, musisz znać swój numer klucza (ze względów bezpieczeństwa producent nie prowadzi rejestru tych numerów). Poniższy link przeniesie Cię bezpośrednio do strony głównej serwisu AXA: keyservice.axa-stenman.com

 

Jak mam dbać o mojego Pashley’a?

Idealnie byłoby, gdybyś wykonywał poniższe czynności raz w miesiącu:
  1. Wyczyść i sprawdź stan ramy i widelca.
  2. Sprawdź czy wszystkie śrubki i nakrętki są dobrze zamocowane.
  3. Sprawdź czy biegi i hamulce dobrze działają.
  4. Sprawdź stan opon i wymień je w razie potrzeby.
  5. Sprawdź stan kół – zwróć uwagę na obręcze, szprychy.
  6. Nasmaruj łańcuch.
  7. Sprawdź stan hamulca, linek i dźwigni.
  8. Sprawdź czy napęd działa bez zarzutu.
  9. Przeczyść i obejrzyj dokładnie opony.

Jeśli masz wątpliwości dotyczące któregoś z podpunktów powyższej check-listy, skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 888 949 949 lub mailowo: tomek@wygodnyrower.pl Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania. Niezależnie od wykonywanych przez Ciebie comiesięcznych check-outów, polecamy profesjonalny przegląd roweru przynajmniej raz w roku.

 

 

Dlaczego Pashley?
Rowery i trójkołowce Pashley są wytwarzane przez wykwalifikowanych rzemieślników, którzy wykorzystują tradycyjne metody, jednocześnie precyzyjnie dopracowując najdrobniejsze detale.

Projektanci rowerów Pashley koncentrują się na komforcie, wytrzymałości i trwałości. Wierzą również, że rowery powinny być przyjemne w użytkowaniu i wystarczająco praktyczne, aby płynnie zintegrować się z codziennym życiem. Rower Pashley pozwala kierowcy wygodnie usiąść i komfortowo przemieszczać się, ciesząc się widokiem, przy okazji bezpiecznie i łatwo przewożąc zakupy i bagaże.

 

Dlaczego ramy rowerów są stalowe?

Chociaż stal jest czasami uważana za „staroświecką”, jest ona w rzeczywistości doskonałym materiałem do budowy ram rowerowych. Stale o dużej wytrzymałości na rozciąganie mają znacznie większą wytrzymałość i sztywność niż stop aluminium lub tytanu; w rzeczywistości nawet niektóre nowoczesne stale mają wyższy stosunek wytrzymałości do masy niż aluminium i tytan. Stal dobrze reaguje w warunkach zmęczeniowych i jest w stanie wytrzymać powtarzające się naprężenia typowo umieszczane na ramie roweru znacznie skuteczniej niż aluminium. W przypadku zadrapania lub niewielkich uderzeń stal jest również „wybaczająca”, w przeciwieństwie do wysoce wrażliwych materiałów z włókna węglowego, które są bardziej narażone na uszkodzenia po niewielkich uszkodzeniach. Stosowana inteligentnie, może być wykorzystywana do budowania świetnych ram dla niemal wszystkich dyscyplin rowerowych.

 

Dlaczego wiele rowerów Pashley ma biegi w piaście?

Przekładnie w piaście mogą wydawać się niezwykłe w świecie zdominowanym przez przerzutki zewnętrzne, ale w rzeczywistości jest to bardzo wydajny system z wieloma wyjątkowymi zaletami. W przeciwieństwie do przerzutek zewnętrznych (gdzie koła zębate są odsłonięte), wszystkie mechanizmy kół zębatych są zamknięte w odpornej na warunki atmosferyczne powłoce ze stopu, zapewniając stałą niezawodność w każdych warunkach. Oznacza to również, że na przekładnię nie ma wpływu błoto i brud wyrzucane z drogi, co z kolei oznacza, że wymagana jest mniejsza konserwacja niż w przypadku zewnętrznego systemu przerzutek, który z czasem może się zatkać. Ponadto mało znaną zaletą przekładni piastowych jest możliwość zmiany biegu bez pedałowania. Na przykład możesz zmienić bieg na niższy, gdy siedzisz na czerwonym świetle, nie martwiąc się o uszkodzenie biegów lub zerwanie łańcucha. Przekładnie z piastami są zatem idealne do jazdy po mieście i na wsi, pozwalając na pokonanie wszelkiego rodzaju terenu.